Chcete zaujmout i zákazníky v zahraničí? Pomůže SEO nebo PPC reklama
Z počátku může být velmi těžké rozvíjet svůj business a udržet se mezi již zavedenými a prosperujícími firmami. Pokud se vám však podaří udržet krok s konkurencí nebo nad nimi dokonce vyčnívat, rázem se vaše ambice začnou rozpínat i za české hranice. Pro mnoho úspěšných firem je český trh příliš malý a tak se snaží prorazit i v zahraničí. Tomu by však měly být uzpůsobeny i webové stránky. Víte, jak postupovat?
SEO analýza nejenom pro příliv nových zákazníků
SEO analýza je poměrně standartní postup, pokud se e-shop či webová stránka dlouhodobě potýká s nedostatečnou návštěvností. Na vině mohou být internetové vyhledávače, které upřednostňují jiné weby a tak mnohdy potencionální zákazníci o existenci nově vzniklého webu nemají vůbec tušení. Pomoci mohou správně zvolená klíčová slova v textem, zajímavý a poutavý obsah z prostředí firmy a nevšední vzhled webových stránek. Ze začátku může být nápomocný freelancer, jehož služby si mnohdy mohou dovolit i nově vzniklé firmy. S postupným růstem firmy však už jeho služby nemusí stačit a je na čase začít uvažovat o nové firemní strategii.
Pokud je vaším cílem zaměřit se na zákazníky ze zahraničí, službu optimalizace SEO v zahraničí jistě uvítáte. U nás existuje hned několik firem, které mají s touto problematikou dlouhodobé zkušenosti na trhu.
PPC reklama
Podobně je tomu i s PPC reklamou, která je stejně jako jiné druhy reklamy placená. Její cena je ale výhodná i pro firmy s omezeným rozpočtem, neboť pracuje na základě iniciativy potencionálních zákazníků. Inzerent neplatí za samotnou reklamu, která je umístěná na konkrétním webu, ale až za každé prokliknutí na jeho web. I zde je možné využít reklamu PPC v zahraničí, díky které se zvýší návštěvnost i zahraničních uživatelů. Což rozhodně nemusí být na škodu, zvláště pokud toužíte uspět i v jiných zemích.