Reklamní čepice nejsou jen kšiltovky
Ve filmu „Roztržitý“, režírovaném a obsazeném v titulní roli Pierre Richardem, se objeví slogan, cituji: „Reklamní agentura je jako armáda na a pochodu“. Film je pojímán jako humorná satira, ovšem do značné míry je pravdivý i pro současné způsoby a triky, jak zaujmout pozornost veřejnosti a informovat ji o svých výrobcích.
Jedním z efektivních způsobů, jak to provést, je reklamní čepice Promotextilie. Většinu z vás v této souvislosti napadnou klasické kšiltovky, mnohdy obrácené u „náctiletých“ kšiltem dozadu, ale to jsme zdaleka nevyčerpali všechny možnosti:
Dámské kšiltovky – klasická čepice s kšiltem je nepochybně nejrozšířenější typ pokrývky hlavy, i když ještě před šedesáti lety to byly klobouky. Neznamená to ale výhradně mužskou dominanci, ženské čepice s krátkým kšiltem, v širokém outfitu, mohou být vyzdobené reklamním nápisem rovněž.
Bekovky – něco mezi rádiovkou a kšiltovkou, s krátkým náznakem kšiltu, oblíbená zvláště mezi mladšími muži. Můžete ji opatřit malým logem a nápisem, nejlépe v jedné nepříliš kontrastující barvě, ve formě potisku či výšivky. Výšivka se hodí na přední stranu, ale i dozadu nebo z boku, mírně posunutá směrem vpřed.
Roll caps – dotváří svérázný styl, vhodný hlavně do města na nákupy a procházky na podzim či v předjaří. Tam se dobře vyjímá nápis vpředu, který může být i výraznější. Na rozdíl od kšiltovek totiž bezpečně zaujme (kšiltovkám dominuje hlavně kšilt).
Čelenky – neměli bychom zapomínat na reklamní čelenky, rádi je nosí muži i ženy různého věku, kdy chrání především uši a čelo před chladem. Ideální dárek pro sportovce – běžce, cyklisty, běžkaře, bruslaře.
Zimní úplety – zimní čepice s výšivkou, to je skvělý dárek pod vánoční stromek a neměla by chybět v sortimentu reklamních předmětů pro muže i pro ženy. Ačkoli jde o ryze sezonní záležitost, udělá radost každému. Vhodně navržená barva a střih úpletu je módním doplňkem pro každou příležitost – do práce, ke sportu, na cestách i na procházkách v parku.